Planering till tusen!

Jag blir fan smått galen av allt tänkande hit och dit och planer och kostnader och bla bla bla Som jag och Sandra snackade om igår så önskar ja att man hade gått bygg eller nått på gymnasiet, då hade man iaf haft nytta av sin utbildning! Handels - vafan? haha ja kan inte ett skit om att ha ett företag, och skulle aldrig få för mig att ens söka ett jobb som ekonom eller nått. Nä tacka vet ja praktiska inriktningar!

Badrum - hur vill jag ha det? Jag börjar likna Sandra alltför mycket när det gäller velande, hon har ändrat sina planer på kök säkert 50 gånger, och ja är snart i närheten av det antalet när det gäller badrummet. Kakel inte kakel, måla tapeten - tapetsera om, måla golv - lägga ny matta, tvättställsmöbel - bara enkelt handfat, helt vitt - ljusgrön färg på väggarna? Ja såhär håller det på i min skalle... SUCK!

Men ja är så himla glad ändå! haha Syster har lovat att laga mat åt alla som kommer och hjälper till i sommar ;) (bara hon fick gratis öl)


*Kommer kanske en liten bild från min illustration i Sims snart*

// ia

Kommentarer
Postat av: Raymond

Najs. Så bodan blir min ^^ Aa..blir förhoppningsvis klar med gadden i morrn. eiaf den planerade delen, ska lägga upp den sen. Kramar

2009-04-10 @ 02:01:56
URL: http://metakognitation.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tapetsering och mattläggning i badrum kan ni kontakta pitegolv tillex.. snickare kan ni pröva jerabygg.se



Annars kan man lägga kakel el klinker i badrum med vattenburen golv värme..

2009-04-10 @ 14:37:26
Postat av: Anonym

Lidmans Golv är bra sen har du många fler .. kolla bara under golvläggare oftast gör dem väggar i badrum åxxå men GLÖM INTE ta OFFERT på arbete och matrial.. ring flera firmor och jämför priser

2009-04-10 @ 14:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0