Utmanad!

Blev utmanad av Cajsa och ja brukar inte gilla såna där saker, men denna
var ju faktiskt riktigt skojjig!

So here we go;


Ta fram din mobil, gå till Inkorgen.
Svara på frågorna genom att skriva första meningen i första sms:et
Fråga nr 2 svaras med första meningen i andra sms:et, osv.

Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Stänger den av din mobil?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Problem?

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Okej då..:( jag som började fatta tycke för den

Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Förlåt kexet.

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Eller hur!

Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Jag vet, skitjävlatrist ju

Vad vill du höra mest av allt?
Hej gumman!

Vad kommer att bli dina sista ord i livet?

Men gud så mysigt och såå spännande!

Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Men hej gumman!

Själv utmanar jag; Jane, Niclas, Sandra (fast ja vet att hon itt kommer göra den), Lotta och Malle Maräng!


*Nu är ja skakis, brandlarmet gick just men det var bara ett ljus som hade lite hög låga, men satan vad man blir rädd*

// ia

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahaha jag diggade svaret på om en kompis blivit överkörd av bussen :P hohoho

2009-04-20 @ 03:18:00
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du känner mej så väl bejbi! ;)

2009-04-20 @ 14:12:07
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Marre Maräng

hmm, dina blev dock bättre än mina :S

2009-04-20 @ 20:49:12
URL: http://slarvsyltan.blogg.se/
Postat av: Jimo

vad i helvete, jag fattar it nå :s

2009-04-21 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0