Bitterfittan

Idag - konstig dag.
Mår inte bra alls just nu, kräkningar och huvudvärk (kanske beror på att jag inte får i mig näring) och spyr ja inte så mår ja fruktansvärt illa.
Hur ska detta gå imorn när jag ska festa? Måste ju som få i mig någon mat innan, och vad kommer alkoholen att göra med mig och min stackars mage?

Har så nära till gråten hela tiden, vill bara få vara ifred och gråta. Inte gråta för något speciellt, men jag känner att jag vill ha ut det, kan ju även det ha nått att göra med närings och sömnbrist? Frustration över att aldrig vara ensam i sitt eget hem känner jag också väldigt starkt - när ska detta ta slut?

Imorgon måste man på jobbet.. igen! Jobbade hela förra helgen, nu blir det förvisso bara en av dagarna men det är ändå sjukt jobbigt. Kommer att ha jobbat 5 av 8 helger när denna schemaläggning är klar. Jippie.

Mina datahögtalare suger. Sprakar som fan när man spelar lite högre än normalt. Suck. Som jag och Tina kom fram till (eller kanske mest Tina efter att ha lyssnat på mitt gnäll) är att ja är väldigt bitter just nu på livet i allmänhet. Känner mig så instängd och fastklämd. Vad hände med att se världen, lära sig franska, plugga och bli någonting annat än ett kolli på kundservice?

Det hände inte. Inte i detta liv.

Shit vad ja är bitter nu känner jag, men någon gång kommer det såna inlägg också. Känns grymt skönt att få skriva av sig, men nu lär jag väl få skit för det på något vis.
Just nu lyssnar jag på hur våra mackor blir uppätna.

Det som räddar mig är musiken. Vad skulle man göra utan den? Jävvlat dö. Har en stark favorit just nu Slipknot - Snuff



*My love was punished long ago*
-If you still care, don´t ever let me know-

//
ia



Kommentarer
Postat av: Siss

Jakob är också sjuk men vill festa ändå imorron. Haha, ni är galna.



Inte i detta liv?

Herrejessus, du är uh bara 25år. Allt kvar som kan hända! Börja en franska kurs? Börja plugga? Kan vi ses till veckan? kanske ta en bowling på tisdag? =)

2009-08-22 @ 00:23:36
Postat av: Tina

Jasi duru gumman:P



Nyp dig i arslet eller börja pyssla med nått så du inte har tid å tänka på hur livet suger all the time:)



Vad tror du....nope ingen ny fläkt för jag har tydligen ingen utan bara ett utsug or some such bullshit. :(

2009-08-22 @ 00:48:27
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: sandra

Jå just de gumman, som tina sa, pyssla. Tycker att du ska komma hit så vi kan göra ramdomlights snart ;) hihi

2009-08-22 @ 11:30:11
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Jim

Jag försöker då att göra så du har det bra iaf :(

2009-08-22 @ 12:40:29
URL: http://hej hej patfja
Postat av: Opzi

Siss: Hahaha jaaa lite galna är vi allt, men de är du med gumman. Fan va trist att du måste jobba :(

Men ja har ju försökt söka franska kurser men ja har ju ingen behörighet och ja har ingen aning om varför jag inte har det eller vem som kan svara på det :( Åååh de skulle ju vara svin kul att fara å bowla gumman! Ska se om jag kan få byta pass, ja jobbar nämligen kväll men dom kanske har öppet efter 21? Aja vi hörs väl imorn om inte ikväll :)

2009-08-22 @ 14:35:56
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0