Blev en annan ;)

Det blev så himla krångligt med den där andra datorn så jag och Jim var in på Elgiganten idag och först hitta vi en Acer (har ja för mig) som verkligen var skit snygg. När jag väntar på att få hjälp så kommer Jim på att de kanske inte var någon dvdrom..och nej det var det inte. Så då blev det den andra jag hade kollat på;





My baby. Nu vill ja verkligen bara heeeem och installera den och skit. Eller de kommer nog itt ja klara men ja ska iaf vara med så ja kanske kan lära mig att göra flera partitioner och sånt :)


*We will never touch again, we will never kiss again*
-I feel so blue and alone-

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Kan ju fråga så här i efterhand då, kommer du ihåg hur man delade upp partitioner nu då? ;)

2009-12-16 @ 13:16:38
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0