Bloggat idag..

..idag när jag satt i väntrummet så blev jag jätte sugen på att blogga. Men det suger att blogga från min mobil så jag skrev ner mina tankar för stunden i mobilen i memo;

Varför är gubbar så högljudda? Inte tanter. Bara gubbar. Tre människor idag i väntrummet, inga roliga konversationer.
Nu kom en fjärde, hon såg glad ut. Dom andra ser bara bittra ut, ja med. Men ja är de eftersom jag försov mig. Så jag skulle ha varit klar vid det här laget om ja inte haft sömnproblem.
Tanten - den glada - läser högt för oss andra på en lapp som är uppsatt "Vi tar inte i hand pga influensatider" Okej då vet vi. Tack tanten. Väntrum.
Jag skriver blogg på memo i mobilen. 100 tecken ryms i varje. Blicken är suddig nu av dropparna.


*Väntrum nr 2*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jim

Tur att jag inte är en högljudd gubbe då! Kom nu! Kattfja har just lagt sig brevid mig ;)

2009-12-11 @ 02:53:49
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0