Påväg!!

Nu har jag äntligen bokat tågbiljetter ner till Värnamo och syster :) Åker den 20onde på eftermiddagen, och kommer hem den 27e.
Ska bli sjukt skönt att komma iväg från Piteå. Nu har ja bara kommit på att ja skulle ha haft en laptop, Jim hjälpte mig att hitta en. Jag kan ju som bara de där med utseende så jag är inte så bra på att köpa såna där teknik prylar ^^

Här är pärlan;

Mmmmm... fiiiiiiin... MEN ja har mailat Giganten (var bara där den gick att köpa typ) för att höra om man hinner få den innan fredag. Behöver ha nått att göra på tåget i ca 20 timmar. Kommer säkert inte våga sova ens. Är rädd att någon kommer och tar mina saker. Suck.

Igår var det Kalles som gällde. Det slutade som väntat, men jag får skylla mig själv. På fredag är planen att festa med Martinoooooo, förhoppningsvis är Frallan på också :D Kanske ska vara i ditt rum och festa denna gång gumman? ;)

 

*Snart ska man på jobbet. Vill fan inte.*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: Sverigetrotter

Grymt snygg dator :P

2009-12-13 @ 04:34:54
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: niclas

Söt dator.. hoppas verkligen den hinner komma innan du far..

2009-12-13 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0