Avtrubbad

Igår var vi och såg melo då hos Jane och André, vilket var himla skoj i sig. Men seriöst, vad har hänt med min kära melodifestival? Satt mest bara som ett kolli och suckade åt alla bidrag, fastnade inte för en enda och hade ingen aning över vem ja skulle rösta på - så ja rösta inte! Och DE mina vänner minns ja inte när de hände senast, antagligen när ja var alldeles för liten för att ens veta vad en telefon var eller nått. Eller på den tiden det inte gick att rösta.

Men dock en sak, den låt som juryn valde - SAY WHAT?? Om man är med i den svenska uttagningen kan man väl åtminstone sjunga på svenska eller engelska som André sa. Grekiska lixom? Vars kom DE ifrån? Hur förknippas det med Sverige?

Sen suger det att BWO ska tävla mot Lili & Sussi i andra chansen. L & S låt gillade jag och röstade på, så självklart vill jag att den ska gå vidare. Men BWO tror jag skulle kunna plocka hem hela skiten faktiskt, mest för att dom är väldigt stora i Öststaterna och sanningen är ju faktiskt sån att vi behöver att dom lägger sina röster på oss istället för sina grannar för att vi nånsin ska kunna ta hem detta! Och därför tror jag på BWO, men jag blir ju samtidigt kluven eftersom jag tycker att man ska rösta på låten och inte på artisten.

Nu är ni nog less på mitt tjatter om melo. Så då blir de inge mer för idag. Skulle ja tro.


*Sweet day today*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Ah anings less på ditt tjat:P:P HAHA (inte för att jag tjatar nåå...nää:P)

2009-02-22 @ 19:16:23
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Niclas

Jag tror starkt på att E.M.D kommer vinna och i andra chansen vete tusan om man har nån favvo.. L&S kanske går vidare men men i år har ju dem mest säkra korten rasat.. BWO hade en för tråkig låt tyvärr.. den skulle haft ett högre tempo i mitt tycke å smak. Näe hoppas verkligen på att Lordi ställer upp för finland nästa år så vi får bra musik igen.. å i sverige väljer vi E-Type.



Linda min vän varför skriver du egentligen inte egen text å Musik till nästa års melodifestival..Lovar att jag kommer rösta på den Om den nu skulle bli utvald.

2009-02-22 @ 20:41:45
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0