Fortsättningen..

Ja, filmen var bra - Tropic Thunder hette den.

Tina förlåt mig, det är väl inte Coops fel egentligen men det var där allting sket sig haha

1) Pantningen
Skulle panta några futtiga flaskor eftersom ja hatar att ha pant hemma, dom är ju bara så sjukt ivägen plus att dom ju faktiskt ger någon krona tillbaka. Well, kommer dit till "pant området" och ser att det står en kille med en hel sopsäck flaskor, sen är det även en kille och en tjej med en överfull kundvagn med pant och endast två fungerande maskiner?!? Efter en liten stund så slutade ju även maskin nr TRE av fyra att fungera...någon kom och "lagade" men 2 min senare händer samma sak igen. Killen (med sopsäcken) står bara som ett jävla fån med sitt pantkvitto som maskinen spottat ut i ena handen och en pantflaska i andra, han får ur sig ett litet "eöh" men står som fastlimmad i golvet och kan inte gå till tjejen och säga att maskinen återigen är trasig (tjejen var förövrigt inne i pantrummet) Men men.. hon upptäckte detta och fixade saken, när killen är klar snor ja maskinen före dom andra och pantar mina kanske 10 flaskor, men när Linda har EN enda kvar - vad händer? MASKIN JÄVELN PAJJAR IGEN!

2) Kassan
Då sket ja bara i de och gick därifrån, in för att handla min glass och den snuskigt dyra colasåsen! Kommer fram till kassan där endast en kassa är öppen och självklart är det kö.. Men dock bara en framför mig, en kvinna 40+ med en överfull vagn matvaror, och som helt seriöst verkar ha nån slags tvångstanke när de gäller att ställa upp saker på rullbandet. Nästan så hon stog och studerade alla saker och sedan satte hon upp en och en med perfekt mellanrum mellan alla varor.
Sen ska hon betala, och såklart... en miljon kuponger kommer upp från hennes ficka och dessa ska ju alla signeras.
Till råga på allt så slår kassörskan fel, så istället för att hon ska betala 900 nånting så står de att hon ska få tillbaka 9kr..hon märkte att det inte stämde så det blev ju rätt till slut.
Och så var det min tur, gav henne mina nästan jämna pengar och då står det att ja ska få tillbaka 396kr (?) Hon var nog rätt trött och jag fick tyvärr bara tillbaka mina 4 kr.

3) Garaget
När jag väl har parkerat min bil, och tagit ut mina saker, låst bilen och svurit lite så tror ni inte att ja TAPPAR cola såsen på betonggolvet i gruset och den tinade snö som fanns. (detta var väl inte så hemskt i sig men för tillfället så var det droppen som fick... ja ni vet)
Kommer in genom dörren och får då veta att Jim inte alls skulle spela match och hade kunnat följa med mig i min misär.. men men nu har han ju myst med film så han är iaf förlåten..

...dock vet jag inte när Coop kommer att bli förlåtna. Seriöst.. måste dom flytta om precis alla varor i butiken, tar ju dubbelt så lång tid att handla.


*Ja skulle vilja ha en karta över nya coop så man hittar*
(ursäkta om detta blev ett whinigt inlägg)

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Herroo:P

Jag jobbar imorgon 6-15.15:( Sen blir de dinner and some bowling med nån kompis. Men en annan dag:P Får väl svänga förbi aditro nästa vecka kanske, för då är jag säääkert arbetslös igen..

Jag är oxå lite kluven när de gäller de...men som sagt de e ju Pink så man MÅSTE ju nästan stå...får se vad som händer med de, ska prata med madde oxå. hugs

2009-02-24 @ 20:04:28
URL: http://tinalind.blogg.se.
Postat av: Jimo

Det är bacon mitt på sidan :(

2009-02-24 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0