Fredagen den 13onde

Kanske inte så orginell rubrik idag men men de ÄR ju de så.. Såg förövrigt att det även nästa månad blir Fredagen den 13onde, om ni inte visste de redan.

Jag ÄR faktiskt inte så skrockfull när de gäller denna dag och inga större tragedier har ju inträffat. Det känns som att de är datorerna som inte har fungerat som dom ska dock - Tappade räkningen på hur många gånger jag startade om datorn idag på jobbet för att få ett program att fungera, Frallans dator ballade ur typ efter halva dagen och den blev aldrig okej igen, sen när ja kommer hem så fungerar inte minneskortläsaren i min dator!!!!!!!!! Meeen de löste sig genom att ja startade om min kära dator.
De värsta idag är nog att ja har blivit utmanad i en sån där fotogrejsak (måste nog kopiera texten från Tina för ja minns knappt vad de stog) Har ju klarat mig undan en massa såna här saker men inte IDAG!

So here we go;

Jag har blivit utmanad av Tina.

Såhär går det till:
  • Gå in i din bildmapp och välj mapp nr. 6.
  • Välj sedan bild nr. 6 och visa bilden på bloggen och skrivt något om den.
  • Invitera 6 stycken nya. Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade



Hmm, ingen direkt story bakom denna. Jag stog och fotade mig själv i våran hall (vilket inte är ovanligt) sen fick bilden lite mer kontrast i PS. Booring - I know - Skyller på Tina =P


Dock orkar ja inte utmana 6 stycken, tror inte ens ja har 6 bloggare ja känner haha (som inte har gjort detta redan)


*Usch - kommer inte på nå klokt att skriva*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

ring mig.. har försökt få tag i er i en timme drygt. kollar du aldrig din mobil el har du börjat dissa mina samtal.. Iaf har en jävla massa stroganoff som vi vill bli av med.. ring mig el msn med Lotta.

2009-02-13 @ 21:15:35
Postat av: Jimo

nä det här ids jag inte läsa..

2009-02-14 @ 10:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0