Jobbeli jobb

Kom in tidigare idag på jobbet för att hinna byta plats till en plats där man kan se ut (och därmed se att det faktiskt ÄR ljust ute på dagarna) och nära Jim och Frallan =) Sweet! Dessutom verkar det vara betydligt varmare här så de är så skönt, behöver lixom inte sitta med tjocktröja och filt :)

Idag hoppas jag att vi orkar städa hemma, dock hade ja stora problem att somna inatt så det lär ju säkert inte bli nå städning. Dessutom får Jim sin nya hdd idag och ska väl installera den hehe


*Kan någon ge mig ett städil?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jeff Dunham, onsdag 8 april 2009, kl 20.00



KISTAMÄSSAN, Kista



Succékomikern Jeff Dunham kommer för första gången till Skandinavien och Sverige.

Mer info på www.absimilis.se



www.kistamassan.com

Sök biljetter till Jeff Dunham

Om du inte väljer någon plats, bokas automatiskt de bästa lediga platserna i angiven prisklass.



Obs! Det finns inte alltid lediga platser i alla prisklasser.





Kategori

Ordinarie



1.Välj prisläge: st.



Främre parkett 550

Mitt parkett 425

Bakre parkett 395



Jag är sugen men Lotta är lite tveksam.. Nåt för er åxxå??

2009-02-05 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0