Lösenords skyddade bloggar....?

Vafan..? Varför ha en blogg om man ändå inte vill att folk ska läsa den? Varför skriva sin blogg adress i kommentarsfält om man ändå inte vill att någon ska klicka på den och kunna läsa om ens liv? Seriöst... så jävla lent!

Visst ja kan förstå att man ibland kanske behöver/vill skriva av sig av någon anledning, men skriv för fan av dig i datorn i ett text dokument??

Nu kanske detta inlägg låter som att "Åååh ja hatar att ja inte kan läsa alla bloggar, för dom verkar så intressanta och ja är inte tillräckligt bra vän för att få förtroende till lösenord"
Men riktigt så är det faktiskt inte, de är bara de att ja har alltid tyckt att de är så jävla töntigt bara... ser helt enkelt ingen mening i de hela SPECIELLT inte när man som sagt skriver sin blogg adress på olika ställen men sen kan ändå ingen komma in?

Haha jaaa.. detta var då bara tankar direkt från hjärtat/hjärnan, en impuls som flög i mig att jag behövde skriva av mig lite...


*...men jag behöver inte cencurera för någon med ett hemligt lösen och användarnamn iaf*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Okaj de måste vi, hade faktiskt tänkt iaf boka biljetterna snart men vet inte när.



Jag vet faktiskt en som har lösenord på sin men det hade han inte från början utan han fick massor av besökare och så skriver han mycket om familjen och husbygget å massa sånt så de blev lite mycke när folk skrev en massa å blablabla



Men håller med dig då kanske man inte ska lämna en kommentar när man inte kan se deras...:S

2009-02-20 @ 23:08:57
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jane

jaha så du gör narr av mig nu då alltså? ;P

2009-02-21 @ 12:27:07
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag håller med dig!Jag tycker det är noll ide att ha en blogg om alla ändå inte kan läsa den!

2009-02-21 @ 19:03:20
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0