The day from hell?

Kanske lite kryddat men... många planer har hunnit göras för denna kväll.

  • Se desperate hos Sandra
  • Åka till mamma istället, för att installera IP telefonin
  • Se film med Jim efter besöket hos mamma
  • Blev inge mamma men det gick inte att ja kom till Sandra eftersom killarna hade occuperat tvn
  • Jim skulle spela en match, jag skulle handla på Coop
  • Jim skulle INTE spela en match (fick ja veta när ja kom hem från helvetes coop)
Så nu ska vi se en film, vet inte riktigt vad den heter men den blir säkert skoj, är ju iaf med Jack Black och han brukar ju vara bra, förutom i Be Kind Rewind.

Ska berätta mer om det som verkligen har fått mitt humör att ta sig en törn, men de tar vi efter filmen.


*Nu väntar glass med colasås och cola strössel*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Men Linda vikka fula ord du använder i samma mening som coop:(



När ska du bjussa på en Chai Latte eller vad dom då hette. Måste säga att som du kanske vet ser jag hela gilmore igen och där så hörde jag faktiskt nån nämna chai latte:P haha

2009-02-23 @ 22:50:57
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Asså Linda! Desperate, menar du då den säsong som inte har kommit hit? The new shit?? iih hoppas på det!! ;P

2009-02-25 @ 04:21:51
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0