Tidig dag

Började kl 8 imorse, var sjukt svårt att kliva upp eftersom jag inte alls var trött igår när vi skulle sova. Ja ville mycke hellre busa med Jim så han inte heller skulle kunna sova. De var skoj.
Men iaf, när jag då kommer till jobbet så upptäcker ja ju en trevlig nyhet - Ida är tillbaka efter sina 2 barnafödslar, så de var ju en riktigt bra start på veckan iaf =)
Vi har surrat oss igeom hela förmiddagen, och sen efter lunchen var slut så fick jag gå hem, så kl 13 ca knallade jag lyckligt hemmåt bara för att upptäcka att ja inte hade någon nyckel !!!!!!!!!!!!!!! GAH! Så de var ju bara att gå tillbaka till jobbet och hämta nyckel av Jim (tur att de inte är såååå långt)

Nu sitter ja här vid datorn och har precis sett klart tredje avsnittet av L Word...jaha? säger ja bara... snopet, va hände med handlingen lixom?

Linkin park spelas det just nu i lurar så man kan spela riktigt högt! Känner mig just nu inte på så bra humör (I wonder why? hmm)


*Måste hitta mina nycklar som Jim har förlagt*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0