Jo jag lever!!

Hehe, ja veeeeeeeeet att ja har varit SÄMST på att blogga, men det kan väl få bli ett nyårslöfte då eller nått att ja ska bli bättre på att skriva nån rad till er tappra läsare ;)

Jul och nyår har varit underbara, blev väldans mkt alkohol under min 9 dagars ledighet men de är väl så det ska vara antar ja? Nyår blev lite impulsivt eftersom vi är sämst på att planera i god tid haha Men det blev iaf middag hos oss och sen lite sällskapsspel, och senare blev det hetsiga diskussioner (om man kan kalla de det?) men men vi kom oss i säng kring 7 tiden, och jag sov till 16 dagen efter. Det sög. Sandra å Henke som sov över hann ja inte ens träffa, men Sandra var den sötaste EVER och hade städat undan i hela läggan när ja vakna! Tack återigen gumman!

Har investerat i lite nya hårapparater;








Denna fick jag i julklapp av min älskade syster yster! SUPERTACK!

    Och dessa två har jag själv införskaffat =) Locktången är 37mm tjock och jag var supernöjd med den till en början, men nu senast ja skulle använda den "på riktigt" så blev jag grymt konfunderad över hur klumpig den är när man ska locka håret!? Framdelen är som så mkt tyngre än skaftet så det blri ju som obalans. Sen kommer man åt temperatur reglaget medans man håller på att locka!!!! GRYMT störigt, men men de kanske bara är jag som är helt inkompetent när det gäller att fixa hår. Har ju inte haft mitt långa så himla länge än ;)

Och på tal om det, Tina, förlåt mig! Jag SKA verkligen lägga upp en bild, just nu kan ja  inte de dock för ja har inga bilder på jobbet, men när ja kommer hem så ska ja kolla om ja fick nån bra från nyår, annars får ja väl helt enkelt ta en ;) Så under dagen Tina, håll ut min älskade vän! hihi


*Nu har ja skrivkramp*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

:)

Kul att du bloggar igen. Nu e det NÄSTAN så att Sandra bloggar oftare än dig ;) hihi

När kommer ni å hälsar på då? VA? VA? VAAA? ;D

2009-01-06 @ 11:50:13
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Tina

Bra:)

2009-01-06 @ 14:16:04
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

Såg att du hade skrivit nu. Nja inget är väl bestämt. Skulle de bli så så måste man ju hem å bli av med lgheten och sådant.

2009-01-06 @ 14:23:27
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

Okej nu blev det många inlägg här med!



LWORD DEN 19/1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-06 @ 14:26:46
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jim

HIHI PUSS!

2009-01-06 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0