Lördag är de va?

Har lite svårt med att hålla reda på dagarna fortfarande efter jul och nyår, men men. Idag har jag iaf varit ledig och de har varit sjukt skönt vill ja lova! Började med att kasta i mig frukost eftersom mitt blodsocker var super lågt (igen)
Sen hittade jag en mysig klänning som ja knappt har använt som jag beställde från Haléns i somras, som jag tog på mig och sen åkte vi iväg till ElGiganten, där min plan var att 1) Hitta en mjölkskummare, 2) hitta en vågtång. Inget av detta fanns så jag gick därifrån tomhänt :( Dock hittade Jim en HDMI kabel som ja köpte åt han.

Sen hämtade vi syster och Kiro, skjutsade syrran till jobbet och tog Kiro med hem. Vi började då tvätta, efter vi hade varit ner första svängen så bajsade Mr. Kiro inne i datarummet. Inte så kul med tanke på hur kräsen jag är, så Jim erbjöd sig att ta upp det och det var guld värt! Sen när vi kommer upp andra svängen så har kära Kiro bitit sönder en soppåse och det ligger matrester över hela golvet i köket =( Man är ju som inte van att man inte får lämna nått framme, så när vi sen skulle ner till tvätten så fick han hänga med =P'

Kattziie var sjukt kaxig btw.

Nu har jag lämnat av honom hemma och håller tummarna att han inte för något oväsen där eftersom grannen är sepe. Men de är en annan story. Blev ingen bio ikväll som det var tänkt, kände att vi inte riktigt var sugna på det, ville helst se Yes man, men den hade ju slutat gå och den ja då helst ville se var/är Benjamin Buttons Otroliga Liv, den SKA ja se nångång men såg att den var nästan 3 timmar lång, och de kan lätt bli för mkt för mig då ja oftast måste pissa mitt i filmerna ;)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och kanske photoshopa lite.


Kiro - Alldeles ny


Kiro - alldeles nyss

*Party on party people - I will join you next weekend*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

sorry att jag ringde...vi kan snacka sen...

2009-01-18 @ 02:57:49
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: emmeli

jag blir så glad när det är fler än jag som är oroliga för att se långa filmer på bio =) det borde införas ett långt reklamavbrott i filmer som är längre än 2h för hemma ser man ju aldrig en så lång film utan kisspaus!

2009-01-18 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0