Lördag

Hämtade Jim inatt, eller rättare sagt imorse. Kring 6 var vi hemma, då hade jag inte sovit nått innan så vi somnade gott tillsammans och vaknade av att klockan ringde kl 13.
Då bar det av till bolaget för att Jim skulle köpa mer öl till ikväll och sen käka vi på Tre Kronor. Ja åt grillspett med massa stekta grönsaker och stekt potatis, Jim åt nå Fajita pita som var sjukt stor. Och två drickor.

Nu har ja precis fått på mig outfiten för kvällen och kom just på att ja måste ladda mina kameror. BÅDA har ju självklart slut ström. Vi ska till Sandra och Henke på en timme ca. och då ska ja åter bli stylad av min makeup artist ;) och få svinlånga ögonfransar :P

Hoppas fortfarande att de inte blir utgång. Har ja blivit trist?




*Jaa Frallan ja ska parta lite för dig med ;)*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

ha så skoj :D

2009-01-31 @ 21:25:24
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0