Nattlig ensamhet

Inatt är jag ensam. Eller ja har ju katterna, men dom får inte vara i sovrummet. Jim är och lanar hos Henke. Jag har precis kommit hem därifrån, har varit med Sandra och hjälpt henne lite med tapetsering och sätta upp insyns skydd på fönstrena. De blev sjukt bra och snyggt! Väntar på bilder nu ;)

Idag var ja ju på stan och ja skulle ju inte handla ett skit, men såklart så hittade ja ju en lång varm grå zipp tröja med luva. Alltså det stog lixom mitt namn skrivet på den och den skrek efter mig att ja skulle köpa den, så ja hade ju som inget val!! Right?

Sen köpte ja mig ett par nya ögonfransar som kommer bli helt fantastiskt fina när Sandra har limmat fast dom på mig imorn hehe :) Jaa så imorn blir de ju då fest hos Sandra och ingen aning om det blir utgång, dock är ja inte så sugen på det faktiskt, vet inte vad som hänt riktigt?


*Så hur ska ja somna inatt då?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack:)

2009-01-31 @ 03:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0