Och idag har jag...

...magsjukaaaaaaaaa! Wohooo! NOT! Känns så jävla ovärt att ja var hemma tisdag för mensvärken sen jobba onsdag och sen gå till jobbet idag för att bara vända om direkt efter ja hade kräkits på toa. Sjukt less!

Så vi får se hur det blir med party i helgen, kanske bättre att vara hemma och kurera sig? Men men så känns det nu iaf. Mår fortfarande illa, min mage är hungri men inte resten av min kropp. Mest sugen på salt. Magsjuka är så himla lömsk, ja trodde för en stund att det hade gått över och ja kände mig riktigt pigg men ack så fel jag hade...

Oj vilket helt otroligt trist inlägg detta blev haha har väl inget roligare att berätta just nu iaf.


*Barf*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woooot! Noooo, du får ju it va skjuk! Men ja håller tummarna på att du blir frisk!;) Så du kan komma å fiesta!

2009-01-30 @ 09:28:32
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0