Säsong 6 Ep 02

Fortsättningen följde idag, snacka om att det märks att det är sista säsongen! De händer ju helt galna saker hela tiden!! Är nog tur att de är en vecka mellan avsnitten så man hinner smälta och ta in vad som egentligen händer???

Är ju så galet.. aja.. ja har som ändå väntat på att de skulle hända - de där sista med S och J...(vill inte skriva vad ifall nån läser som inte har hunnit se, men Tina u know what I menar)

Vetevärmaren har varit på i stortsett hela dagen, vi var iväg en sväng på stan och ja köpte mig ett par super varma pluffstofflor för 49kr och sen lite underkläder =) Efter detta så åkte vi förbi pappa och Nisse och sa hej och hämtade 2 ljuslyktor som ja fick av honom samt en........lösnäsa som blinkar rött (Rudolf röda näsa även kallad). Min kära far hade tänkt ge mig den innan jul men glömde bort hehe Men då har ja ju kvar den till nästa jul ;)

Hade även tänkt göra en lista på allt ja har shoppat förra månaden (mest för att se själv vad ja har slösat mina pengar på) men ja tror ja knappt kommer komma ihåg hälften så det får vara för nu..

Imorn, upp och jobba 9 timmars pass. Hoppas mensvärken är bättre då, för man vill fan inte lägga in en vetevärmare i DOM microvågsugnarna!
Nu blir det off to bed, hoppas på lite sömn!

*Pregnant man*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Du som är äldre än mig! Jag har nu fått en sån där kallning till cellgrejs på vårdcentralen, som alla får när man är 23, vad gör man där?



Jo väldigt skumt slut på L word!!



Köp en kassa bok där du skriver in varje dag vad du handlar så räknar man sen ihop det slutet av månaden.

2009-01-27 @ 13:26:02
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jimo

he!

2009-01-28 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0