Slut på Chai =(

Gick nyss för att kolla på Extodia (sidan där ja beställde mitt chai pulver, och upptäckte till min FASA att både det vanliga och vanilj smaken är SLUT!!! =( Jag har nog gjort alldeles för mycket reklam =P

Så nu vet jag då inte när det går att beställa....suck. Nu har vi betalat räkningar. eller mest Jim, jag skulle betala min Telia räkning som ja har som E-faktura, men ja lyckades ju klanta mig och glömma att ta bort förfallodatumet, men Jim fixa det med =) Ja har blivit sjukt bortskämd när det gäller att betala räkningar haha Tack bejbiii! <3

Det blev lite photoshop idag, men jaa.. inget bildbevis idag. Om jag skulle förstå varför man gör vissa saker så skulle allting vara så mycket enklare.. men men övning ger färdighet sägs det ju.


*Kom igen, lova att kolla videosarna och lämna gärna en kommentar ;)*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

har aldrig sett en katt ligga på rygg så mycket. men måste säga att kartong dykningen var bäst!! ska jobba i helgen så kan nog inte. men tack för inbjudan!!

2009-01-23 @ 02:05:38
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jimo

:)



2009-01-23 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0