Tyssstnad

Ja idag har jag inte hunnit med att blogga så mkt (läs inget). Jag har jobbat mellan 9-19 och efter det så stannade jag en stund på jobbet å surrade lite med Frallan, för de hinner man ju aldrig numera med alla strikta regler =(

Sen när jag kom hem hade min älskling lagat mat, så vi käkade och sen somnade vi i nån timme på soffan. Skönt. När jag precis hade vaknat så ringer Sandra Bejbi och undra om ja kunde komma förbi en sväng och sen skjutsa in henne och hennes syster på krogen, de kunde ja ju såklart!! Alltid lika skoj att träffa Sandra hihi

Nu har ja kommit hem och har inhandlat div. snask så vi ska snart se en film och snaska lite innan det säkert är dags för sängen.


*Försökte hitta en bild på Sandra och syster men hade ingen :( *

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0