Vad gör man?

Kan inte sova. Kan ju bero på att jag sovit sjukt mkt under dagen. Jobbigt, för jag vill ju sova så att jag kan kliva upp tidigt och spela Sims =P Och sen orka fara till Sandra och se 2 avsnitt Desperate.

Ja...vad ska jag göra? Lägger jag mig ner och försöker somna så börjar bara tankarna snurra kring allt möjligt, och sitter jag kvar här i sängen och surfar så lär ja inte somna föräns Jim vaknar nångång kring 10-11 kanske. Hmm, ska testa gå upp och dricka varm oboj, värma om vetevärmarn och sen försöka mysa in sig i täcket med den och älskling hihi

Ja fattar inte att ja inte har skaffat en vetevärmare innan, det är ju de bästa som finns när man har mensvärk! Lovely.


*Snön ligger vit på taken, endast Linda är vaken*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jäjj bäjb! Ja slutar kl 4. Å då ska vi väl käka men om du kommer typ någon gång vid 6 blir de kanoners! ;) Kram

2009-01-26 @ 09:17:10
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: emmeli

sånna nätter är jobbiga, hoppas för din skull att du inte jobbar dag i dag.

2009-01-26 @ 09:37:27
Postat av: Jimo

he

2009-01-26 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0