Vad ska man göra?

Klockan har redan hunnit passera 00.00 och det känns som att jag precis kom hem från jobbet. Vi åkte dock direkt till Coop och handlade och pantade burkar och flaskor för 100 spänn, sen hade vi ju även fått en bonus check från Coop på 50kr så det var ju inte så dåligt :) Och SKÖNT framförallt att slippa alla burkar och flaskor.

Sen när vi kom hem så packeterade jag 3,6kilo köttfärs i mindre förpackningar och frös in, sparade lite och stekte upp för att äta till "middag". Sen såg vi Scrubs och nu sitter jag här vid dator och Jim spelar Quake. Usch va tiden rann iväg, ja som ville hinna spela sims. Men alla ni som spelar de vet ju att det ger inte spec. mycket att börja spela om man bara hinner med ca 30 min, för då hinner det inte hända så mycket.

På torsdag är det Rockbjörnen galan och jag längtar sjukt mycket och hoppas att Winnerbäck tar hem alla priser han är nominerad till, och sen är ju även Amanda Jenssen och Pink favoriter som jag har röstat på. Pris för Life achivment röstade jag på Thåström, dock tror ja ABBA kommer vinna men man kan ju alltid hoppas.

Lördag - Fest - Utgång. Ska bli riktigt kul, nu när jag har haft mitt uppehåll på hittils 20 dagar ;) Återstår ju att se vars vi hamnar på förfest, kanske här?


*Stuvad spenat is the shit*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

2009-01-21 @ 01:36:30
Postat av: Jimo

oj råka

jå här

2009-01-21 @ 01:36:47
Postat av: Blodig stek

Hur kan man rösta på winnerbäck? Han är ju inte ens bra.. nä Thåström han kan sjunga och han har bra musik och han törs ge interjuver

2009-01-21 @ 18:41:15
Postat av: Sandra

Åhh ja vill å festa, men kan hända att vi måste fara då å köpa en bil. Måste ha en bil, den andra kommer ju ej gå igenom besiktningen :( Men ja hoppas att de går bra om ja kommer? Om vi nu inte ska på bilshopping! Kram gullet! ;)

2009-01-21 @ 19:09:58
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0