Kryckan...

...that´s my name!

Trasigt ledband i foten sen i helgen.. så nu hoppar man omkring på kryckor och är allmänt beroende av alla andra runtomkring för att överleva =( Tur ja har en snäll sambo. Och tur att ja har en snäll syster med snäll pojkvän som tog hand om mig i fredags och fixade gratis taxi hem av en vakt på Kalles (tack tack!)

Vi hade reunion i fredags.. vi var hela 5st från våran klass!! haha vilket misslyckande, men vi var iaf dom flesta av "vårat gäng" så det var ju ändå skoj. Gruvar dock för när man får se klasskortet ^^


*Nu ska man jobba vidare*

// ia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så går det när man inte kan vara nykter. Tur att du ha Jim som kan passa upp dig.

2009-06-14 @ 22:10:13
Postat av: Anonym

Hej hopp och ajj ajj ajj.. Vad har du gjort??! Inge bra alls ju lilla vännen! :( Hoppas du blir bra snart så du slipper hoppa runt på stödpinnar. :)



Men alltså allvarligt talat, det är ju nästan pinsamt vad få det var från klassen som kom.. Är SKITJÄVVLAPISSLEDSEN över att jag inte kunde komma och hade jag vetat vad jag vet nu hade jag ju kommit utan tvekan! Jag anlände nämligen till luleå i tron att jag skulle få jobba i helgen.. Men nej nej nej inte det. Där blev jag strandad, utan jobb, utan pengaintag, YAY. NOT!!! Grymt less men det är väl så livet är antar jag. Hur som helst hoppas jag VERKLIGEn att jag får se bilder från kvällen.. urspännande ju. :)

Massor av kramar, ta hand om dig ordentligt nu!

//Nina (a.k.a "svikarn") :(

2009-06-14 @ 22:48:04
Postat av: Nina

Hej hopp och ajj ajj ajj.. Vad har du gjort??! Inge bra alls ju lilla vännen! :( Hoppas du blir bra snart så du slipper hoppa runt på stödpinnar. :)



Men alltså allvarligt talat, det är ju nästan pinsamt vad få det var från klassen som kom.. Är SKITJÄVVLAPISSLEDSEN över att jag inte kunde komma och hade jag vetat vad jag vet nu hade jag ju kommit utan tvekan! Jag anlände nämligen till luleå i tron att jag skulle få jobba i helgen.. Men nej nej nej inte det. Där blev jag strandad, utan jobb, utan pengaintag, YAY. NOT!!! Grymt less men det är väl så livet är antar jag. Hur som helst hoppas jag VERKLIGEn att jag får se bilder från kvällen.. urspännande ju. :)

Massor av kramar, ta hand om dig ordentligt nu!

//Nina (a.k.a "svikarn") :(

2009-06-14 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0