Är det tacky?

Om man säger såhär, jag har alltid haft en dröm när det gäller hur mitt framtida bröllop skulle se ut med koncentration på klänning och ring! Ringen skulle vara BLING BLING och kosta flera flera tusen med massa diamanter och vitt guld och grejjer, klänningen ville ja ha designad av Lars Wallin. DYRT!

Nu vet ja inte längre om det skulle kännas så värt? (tro nu inget jag bara spekulerar och bollar med en tanke som poppade upp) Men ja hittade precis en BLING BLING silver ring för ca 140kr!!!! Seriöst, ja skulle LÄTT kunna ha den som vigselring - är de tacky?
MÅSTE en vigselring kosta nån tusenlapp?

Kan ju garanterat hitta en likadan men för kanske 60 000kr. Men ja blir som lite stolt över mig själv ändå att ja inte är lika dyr i drift som ja hade varit förr.


*Please share your thoughts*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Jag vet inte vad du menar med tacky :@ HELLER!

2009-03-11 @ 11:55:47
Postat av: Sandra

Tycker jag absolut inte, ja skulle kunna ha en sån där ring man köper i en godis atomat! Huvudsaken är ju vad den representerar. Å då har ju peninga inge me saken att göra!! ;)

2009-03-12 @ 10:01:00
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: André

Jag tror ju jim tackar och tar emot ifall du går på den billigare varianten iaf:P

2009-03-14 @ 00:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0