Cheap!

Tack för era åsikter gällande vigselringen! Ja håller med, det viktiga är ju som vad ringen symboliserar och inte vad den kostar, ja gillade starkt din kommentar Sandra att du skulle kunna köpa en ring i en sån där automat haha! Vore fan kul om man skulle göra de och sen gå till en graverare och fråga om den går att gravera HAHA

Idag åker min syster till Sthlm och ska vara borta en månad, Tina åker till London och ska vara borta en och en halv...Hann iaf träffa syster yster lite igår, men ja blev sjukt nervös för henne skull med tanke på att hon inte ens hade börjat packa när klockan var 23.30 =/ Men ja ska nog slå hon en pling sen och höra hur det gått.

Ikväll.....då gäller det! Melodifestivals finalen mina kära schlagerhatande vänner! Jag är dock inte så himla exhalterad som ja brukar vara eftersom jag har börja inse att min favvolåt inte kommer att vinna (Sarah) utan de kommer bli opera skiten eller Ugglas tror jag. UGGLAS lixom! Hur har svenska folket tänkt att det ska fungera i Ryssland?

Iaf. ska till Sandra och dricka lite vin, och sen kommer Frallan när hon har slutat =) Så vi kommer ha en mysig liten tjejfest, det längtar jag till. Och självklart längtar jag till att bli stylad av Sandraaaa höhö

Vad gör jag uppe nu när ja är ledig? Ja ja skulle bara äta frukost och sen krypa tillbaka, men då fastnade jag ju såklart här.


*Längtar till den dagen*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0