En andra chans?

Andra chansen ikväll.... ja, vad säger man.. ja ville ha Sarah och Lili & Sussie i final, men pga det förjävliga tillvägagångs sättet så tävlade dom mot varann!!! Helvette!

Men iaf, Sarah kom med och det var då jävvla tur med tanke på hur många gånger ja ringde och röstade! Så då har ja iaf inte spenderat dom pengarna i onödan! :)

Ikväll skulle Poppe från Älvsbyn komma hit och festa lite med oss, men dom kom hit, och sen for dom efter kanske 15 min =( trist, men men vi tänkte att vi skulle gå ut på Kalles ikväll så ja började göra mig klar medans dom var här, sen när dom for så var vi ju som inte tvungen att gå ut men tänkte ändå göra de för att hänga med dom eller nått...
Men ingen av oss var sugen, och ja är stylad från topp till tå! Känns som att ja har kastat allt i sjön, men nu kommer iaf Jack och Sofie snart och ska spela Wii med oss, så då får ja iaf vara fin för dom =P

Imorn ska ja hämta massa käk från Tinas kyl/frys/skafferi eftersom hon ska till London så ska hon kasta ALLT, å då kom vi ju på (under vårat långa samtal igår) att ja ju faktiskt kan ta över hennes mat så slipper den bli kastad i onödan ;)
Ååååååå ja längtar så mkt att få träffa hon!

Syster åker till stockholm snart på praktik, fan va ja är avis! Ja vill åxå göra nått sånt spännande, men men ja lär väl ruttna på Aditro eller nått!

Här kommer en ego bild på mig som ja tog just =P




*Sandra bejbi, du kommer alltid att behövas för att göra mig snygg ;) *

// ia



Kommentarer
Postat av: Jimo

nä nu blev jag less på att läsa din blogg.. vägrar läsa det här, det var grymt långt.. orkar inte läsa nästa heller.. men puss!

2009-03-09 @ 11:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0