Skynda skynda

...de här blir nog inget långt och roligt inlägg (sorry Frallan). Skulle blogga minst tre gånger ikväll innan kl 21 så att Frallan har nå att göra på jobbet haha

Dock hinner jag inte berätta nått om helgen nu, för ska alldeles strax åka och hämta Jim och sen vidare till ÖB för att köpa såna där häng garderober som ja kan ha i klädkammaren och förhoppningsvis få nån slags ordning på mina kläder =P
Har även köpt lim så ja kanske ska klistra in lite kort (som ja beställde för X antal månader sen)

Sen blev det även tigerbalsam som jag ska testa på mina vader (som är som stenar just nu) och hoppas att det hjälper för igår såg ja fan inte klok ut när ja stapplade omkring hehe


*Off to shop*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

dom luktar AS också... bläää

2009-03-02 @ 16:48:48
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0