Torsdag redan..eller fredag..

Denna vecka har gått sjuukt snabbt! Ikväll så har ja sett på lyxfällan och sett om en bortskämd tjej som bara spenderade sjukt mkt! Hon tyckte att det var super bra när en jacka eller tröja hade satts ner från 25 000kr till "bara" 9000kr!!! Whaaat!?

Ja, sånt där kommer ja inte förstå mig på någonsin men men..

Sen var ja en sväng förbi hos Frallan och fick ett stooort dubbeltäcke och påslakan till de. Supertack! Hon höll på att rensa ur sin garderob så ja fick med mig en tröja också YÄY!
Sen hamna vi ju på ett litet sidospår och började pillra på kakeldekoren som vi trodde satt fast som sten, men det visade sig att den faktiskt var rätt enkel att få bort och de blev super nice!

Nu blir de att sova igen. Imorgon är de fredag. Let´s dance, vin (?), mys i soffan.


*Bort med krabborna*

// ia

Kommentarer
Postat av: Frallan

hahah jaa! dom där krabborna har verkligen gjort sitt nu :D

2009-03-06 @ 10:06:29
Postat av: Niclas

"Norrköping gillar Caroline af Ugglas" Saxat från dagens EXPRESSEN.. Blir du glad nu?? Jag hoppas hon och Star Pilots går vidare så vi får nåt nytt fräscht. Jag vet att du ej håller med men se från ett annat håll det har låtit typ samma skräp ända sedan Carola vann sist och vi behöver nåt nytt som sticker ut först då vinner vi.



PS: På lördag är Tingeling-bandet återförenade och vi får höra hela "hiten" Tingeling synd vi inte kan skicka den till ryssland

2009-03-06 @ 22:55:54
URL: http://bigbrother-tidningsbud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0