Kreativ

Har suttit och läst gamla blogginlägg, typ från när ja börja blogga, "bara" ett och ett halvt år tillbaka i tiden. Kul och inspirerande! Tycker att jag skrev betydligt intressantare då, kanske nu inte alla inlägg men några var ju faktiskt genomtänkta. Dock störde jag mig på att jag uttryckte mig som en liten fjortis på Lunar! Bara jag som tycker det kanske, men det märks att man faktiskt (?!) har mognat en aning.

Sitter i soffan i mammas iskalla lägenhet, har ätit varma mackor med olivröra, ost och soltorkade tomater i pesto. De blev gode flottigt men gott, bara lite bränt.
Är inte spec. skönt att sitta såhär, måste sitta så framåtlutad så ryggen och nacken gillar det inte så mkt.

Jag vill hitta tillbaka till mitt djupa, poetiska, knasiga tänkande. Tina minns du? På den tiden när jag skrev invecklat men ändå begripligt? Ska försöka läsa mig tillbaka.
Nu hade jag tänkt spola upp ett kokhett bad och skriva ner mina mål med livet. Hemläxa. Måste även motivera mina mål. Sjukt svårt.

Någon dag framöver ska jag bjuda på ett dagboksinlägg från Lunar. Men inte idag.


*There is no witness so dreadful, no accuser so terrible
as the conscience that dwells in the heart of every man*

// ia

Kommentarer
Postat av: paddy

Oi. Jag vet hur det känns. Sitter och läser igenom gammal poem och lyrik som jag skrivit för 3-4 år sedan och upptäcker till min förvåning att jag var bättre på att skriva då. :S

2009-11-17 @ 09:56:46
URL: http://withpatrick.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har då alltid vart lika dålig på att skriva/uppdatera!! ;) Haha

2009-11-17 @ 15:45:56
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

JAAA! När du säger de! Guud ja! Var tog den söta lilla poetiska flickan vägen;)



Jag tror att man har blivit för lat. Man skriver för många förkortningar å sånt...

Hoppas du hittar tillbaka till den gamla tiden, skulle vara kul att läsa något som nån lägger ner lite mer tid på!

2009-11-17 @ 20:41:05
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0