Stopp på vägen

..ikväll hade jag åkt för att hämta min skärm och var påväg att tanka när bilen lixom inte ville det jag ville. Gasa. Insåg rätt snabbt att bensinen ju hade tagit slut lite snabbare än jag önskat. Meeen som tur var så kom Sandra och skjutsa mig till Statoil för att inhandla bensin, så nu sitter jag i mammas lägga med tända ljus och lyssnar på Damien Rice.

Sjukt sjukt konstigt att inte syster, Jakob eller Kiro är här i läggan och låter =P

Hoppas på att kunna fara på jobbet imorn. Beror dock på hur det blir med sömnen inatt och allt.


*Mina ögon är trötta, min kropp är trött, men det går ändå inte att sova?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

:) PUSS

2009-11-04 @ 01:25:23
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Niclas

Hmm glömma tanka..jaja ska vara du men iof du har ju en del att tänka på så.. men iaf du vet ju vem du kan ringa på natten ifall sömnen inte infinner sig..

2009-11-04 @ 21:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0