To be with or not to be with...

En incident som hände för två dagar sen gjorde att jag kände mig väldigt ovälkommen bland vissa människor som man ändå trodde att man skulle ha kvar, no mather what. Men så var det inte.
Medans denna känsla infunnit sig - att jag är väldigt ensam och "ovälkommen" av vissa så har ändå en stress funnits (och finns) över hur jag ska hinna med alla som vill vara med mig.

Känner att jag borde ringa så många, flera frågar om man ska hitta på saker. Jag vill bara vara med mig själv en dag utan att känna stressen att man "sviker" någon. Samtidigt så är jag väldigt glad och lyckligt lottad som har så fina vänner som vill vara med mig fastän jag inte värsta munterjöken just för tillfället.

Ni fattar. Det är kaos i mig. Känslor som bokstavligt talat krockar.

Idag fick vi domen om huset. Vi måste sälja. Känns tungt, men försöker se det ur en positiv synvinkel.

*I helgen ska vi återuppleva gamla minnen*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: <3333333333333

<33333333333333

2009-11-20 @ 02:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0