Fredagen den 30:onde

Jag vill göra hårförlängning igen. Snart ett år sen jag gjorde de sist, och jag älskade verkligen att få ha så långt och tjockt hår <3 Tyvärr är det ju lite väl dyrt, men kanske om man får en fin lönehöjning hähä

Har vunnit ett bud på ett par AS läckra skor på tradera men dom har ju såklart inte hunnit komma. Sen har jag även beställt tre nya armband från Bettiesgalleria men dom har heller inte kommit. Den som väntar på nå gott som dom säger...

Ikväll ska Sandra provsminka mig inför imorgon, ska bli riktigt skoj :) Hon är ju så himla grym min lilla sminkös hehe

 

 

*Jag vill skrika å vråla - Gör det ont vill jag gråta - Jag vill sjunga och skåla*

-Hur mycket mer kan jag tåla-

// ia




Kommentarer
Postat av: sandra

Hitta en svincool sminkning med dark angel stuk, tänkte att vi kan ju pröva båda 2, du har ju ändå 2 ögon:) Vill pröva sminka den!! hihi

2009-10-30 @ 16:46:51
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0