Life is..

..a bitch.

Nu har jag varit hemma från jobbet sen onsdag. Har fortfarande ingen ork i kroppen, ingen alls. Känner mig som en degklump med cement i magen typ. Idag har jag dock haft underhållning i form av Jakob, vi har spelat Skipbo och jag har vunnit allt mest, sen har vi sett 2 idol avsnitt och jag tycker bara att det är så jävla sjukt hela skiten just nu.

Nu är det meningen att man ska sova, eftersom jag ska jobba imorn kl 8. Skulle väl ha sovit för flera timmar sen, men så är det ju..när man SKA sova så går det inte. Känner ju att kroppen är trött och ögonlocken med, men det går ändå inte att sova. Undrar varför.


*Ja får då it jobba på Byggmax :/ *

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

ja att inte rasmus gick med är ju helt otroligt. Å CAMILLA! OMG!

2009-10-03 @ 14:26:37
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0