Dream a little dream of me

Idag har jag varit ledig för att kunna åka till Sunderbyn och träffa min underbara diabetessköterska Meri =) Hon kan verkligen få en att må bättre i dom dystraste stunder. Inte ens en utskällning får man (som man får i Piteå) för att man har totalt misskött sin sjukdom. Hon är fantastisk.
Sen har hon även försett mig med en kontakt som jag eventuellt kommer utnyttja längre fram.

Ikväll har det städats och hängts upp gardiner och tavlor odyl. Sandra har varit här och hjälpt mig, tack bejbi vad skulle jag göra utan dig? :) Hon har tex tillverkat en väldigt orginell lampskärm, bild kommer sen tror ja :P
Hon hann även införskaffa sig en superfin mobil nu under kvällen/natten ^^
Henke var mest bara full.

Imorn blir det tjejmiddag hos Madde, ska bli AWESOME! Ida ska hänga med också, det blir himla roligt :) Nu blir det att sussa, men är hellre sugen på att sitta uppe och lyssna på Winnerbäck och dricka kaffe. Men nej, jag måste orka imorgon.. Man får ju inte allt man vill här i livet. Uppenbarligen.


*Jag har hittat min party kamera*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja nu har ju mitt renoverings sug kommit tillbaka så, jag hoppas du hör av dej när du behöver mer hjälp! ;) hihi

2009-09-07 @ 12:07:02
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

haha ah bättre sent än aldrig:P



lyssna på paolo nutini - autumn



SKIT BRA!

2009-09-08 @ 01:24:53
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Madde

skulle ju först göra en i nacken men ska göra en på armen som istället och sen den andra i nacken=)

2009-09-12 @ 15:21:01
URL: http://hmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0