Tomhet och pirr

Pirrar på min hand. Konstigt. Bara de inte blir som på mitt ben/fot. Jävla diabetes skit. Kan ingen hitta botemedel för det snart? 2009 lixom.
Sjukt less.

Känner en tomhet just nu, den kom som från ingenstans. Hmm. Kvällen har varit tuff på jobbet, var ju som sagt massa matcher idag, men jag är förvånad över hur himla bra det gick och jag surade inte ihop alls. I wonder whyy..

Nu är tomheten borta (någon min senare). Skönt. Kan ju berätta att min underbara Sandra har klippt mig ikväll och ja blev då så himla nöjd :) Ingen större förändring, bara lite toppning och lite uppklippt så jag får någon slags volym i mitt annars så platta hår.

Nu blir de att åka till Statoil och fira att man har blivit "rik".


*Du som reser mig*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Hihi Va bra att du är nöjd! ;)

2009-09-25 @ 08:50:39
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Tina

Fest imorgon! Fylla din tomhet med alkokol:P

2009-09-25 @ 18:55:49
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0