Första dagen efter semestern..

...är väl ingen höjdare för nån kanske. Men detta år var fan den värsta av alla år tidigare. Hade inget att komma tillbaka till känns de som. Folk byts ut, strul med schema, löneför"höjningen" sög, min plats såg ut som att den blivit bombad under semestern bla bla

Stör mig på allt ljud runt omkring, man är inte van allt surr.

Ibland önskar ja att ja kunde radera en bit av mitt minne. Eller blockera vissa personer från minnet. Typ som att man aldrig lärt känna den personen så att man slipper lägga ner tankeverksamhet och känslor på nått som inte leder nånvart. (På tal om ingenting typ)

Varför kan man inte bara uppfinna nått så att man kan dra en usb kabel från skallen, in i datorn, plocka bort onödigt skit som bara ligger och tar upp plats, och som gör hjärnan trög och dum.

Ne nu är lunchen slut, så då e de bara tillbaks till arbetssysslorna igen.


*Det fanns en kärlek men den har brunnit ut - Du fick för stor del av mitt liv*
-Jag kunde inte andas till slut-

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Var glazd du har ett jobb att gå till å dessutom har du en hyfsad bra lön.. allt handlar ju om vad man lägger pengarna på.. Du kan få pröva mitt jobb en vecka så får vi se om du längtar till ditt jobb(jag tror du kommer göra dt).. mitt är ju tyst,ensamt och stressigt men men man har ju lön för 3 tim per dag å man kan ju vara klar efter 2 timmar så så har man lön en timme fast man är hemma. HUR SMAKADE LAMMET??

2010-08-23 @ 23:11:56
Postat av: Madde

jag lider med dig linda ju, jag är så sjukt less på allt som har med allt att göra typ! och komma tillbaka till jobbet efter semestern var ingeh hit alls...

2010-08-24 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0