Nytt försök dådå

Nu har ja gjort ett nytt försök till att få hem en fin present till en speciell brud som snart fyller år hähä

Fick ju hem den förra presenten, men den var ju as kass...! Pajj var den!

Ooooh va ja längtar!

Dagarna flyger bara förbi, snart ska man jobba igen...jippie! Måste hinna få till mitt socker igen så ja inte e helt körd i botten när ja ska börja om..
Idag blir de eventuellt att spela nå spel med Sandra å Henke. Ja hoppas bara att Henke inte blir så full om vi ska spela Rappa Kalja haha

Nä nu blir de en dusch. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)


*Det gör ont i mig än - Jag ville verkligen vara din vän*
-Det var du som lät mig gå-

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Hmm, vem kan de va som fyller år snart!?;) hihi

2010-08-13 @ 19:54:35
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Niclas

Glöm inte av träna för det är snart dax och jag räknar med dig .. å det gör dem i Luleå och Skellefteå åxxå.

2010-08-14 @ 19:15:50
Postat av: Linda

Jodå om du bara kan trolla bort min förkylning så..

2010-08-15 @ 16:08:09
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0