Stuga + bad = Sant

I torsdags åkte vi iväg till Egges stuga i Luleå. Paradis. Vi var typ 10 pers och 5 hundar ^^
Vi grillade, drack, grabbarna (försökte) kasta frisbee men vinden var lite väl stark plus att det var några hundar som också ville ha frisbeen :P sen så spelade vi Rappa Kalja (8 pers) men vilken tid det tog att bara köra ett varv! Efter detta så badade vi bastu och kutade sedan ner i havet och doppa oss, sen upp till bastun igen. Det var mitt första dopp för i år, och det lär säkert bli mitt enda också haha

Hundarna hade då sjukt skoj, och igår var Lex helt död. Idag verkar han lite mer taggad faktiskt. Vi ska strax gå ut å sola oss lite innan ja måste åka in till bolaget, för ikväll blir de ferre hos Sandra <3
Hade med mig en oäppnad 3 litare i torsdags, den är typ slut! Ja hade ju som planer på att den skulle räcka till 2 fester haha


Utsikten


Debbie


Ninja





*..och jag gick in i en glasvägg och skadade tummen*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0