Mitt år 2010

  • Röstat i melo - 34 gånger
  • Började plugga franska, men hoppade av efter 2 inlämningar, en på MVG och en VG+
  • Jag upptäckte Rolandz
  • Minisemester i Nyköping, med rockabilly fest och rosa raggarbil
  • Lexus fick sitt hem hos oss
  • Köpte spelkulor, men ingen har velat spela :(
  • Midsommarfest blir aldrig mer
  • Började tillverka smycken, men slutade då fantasin och tålamodet tog slut
  • En person som betytt mycket i många år klippte banden
  • Värmebölja inne på jobbet under sommaren (nähä?)
  • Körde Filles fin fina BMW
  • Gick omkring i Jims vinterjacka ända in i juni/juli pga mygginvasion
  • Syster, Jakob och Kiro var på besök och bodde hos oss 1,5 vecka <3
  • 50års fest för Pelle till 7 på morgonen
  • PDOL som var okej - höjdpunkten var Harry Potter karusellen och att Sandra fick höra att hon var radioaktiv
  • Underbar dag/kväll/natt på Egges stuga
  • Rappakalja
  • Kräftskiva inklusive hjulningstävling och yoga övningar
  • Sandra kirrade ny header till bloggen
  • Upptäckte det underbara och sköna med nyktra helger
  • Fick den mest användbaraste väskan jag någonsin ägt
  • Störde mig på ordet vegetarian, och det faktum att det finns en trillion olika "vegetarianformer"
  • Haft två mobiltelefoner - Tattoon och Desire Z
  • Syster kom hem och det var den bästa julklappen!

*Nobody said it was easy*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha så bra!!:)

2010-12-30 @ 22:03:39
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0