Melodifestivalen Del 4

Nu sitter ja med två melodifestival HATARE; Frallan och Misster. Dock är Frallan bästast i bästas! I ALLA världar! Dom är INTE nöjda att ja ska se på detta haha Men dom får vara så illa tvungna!

Nu drar de igång;

Sibel - Höga förväntningar. Cool klänning!! Gillar att hon inte kör en ballad i år. Den var faktiskt cool, beror detta på alkoholen som ja druckit? Vi får väl se imorn.

Py Bäckman - Jag är mållös.

NEO - Tönt utstyrsel!!! Kommer säkert gå vidare men låten sög, känns som ett försök till en kopia av BWO.

Lovestoned - Ja nog verkar dom vara stoned alltid. Hon i vitt vill ju bara visa punanin. Suck.

Anna Bergendahl - Inget omdöme. Råkade spela jag har aldrig med Frallan och Martino. Jag älskar Frallan. Hon är bäst.

Pernilla Wahlgen - Svenska låtar går fetbort! Japp. Töntigt iom att dom ändå gör om dom till engelska om dom skulle vinna. Varför inte bara sjunga på engelska direkt?

Noll disciplin - Försök till blink 182, på SVENSKA! OMG! Frallan har till å med kommentarer om denna! De är sjukt!

Peter Jöback - Varför har alla gammeldags armékläder? Asså låten är säkert bra(kanske?), ja tror den var grym, asså han har ju sån jävla röst! Men asså.. ikväll blir de ingen röstning kan ja lova!

Nu är de nå fjantigt jävla mellanspel.


Jag vill inte rösta på något bidrag utan istället rösta på Frallans bidrag "Vi ska ro över viken".

Första till final; Anna Bergendahl.

Andra chansen; Neo, Pernilla

Andra till final; Peter Jöback


*Frallan har hånat mig hela kvällen, men hon blev lite snäll på slutet sen kom Sandra och sjöng schlager med mig (oväntat)*

// ia

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tror du fått problem.. NEO är ingen BWO kopia.. hallå känner du inte igen MIKA men men alkoholen kanske tog över lite eller frallan..

Saknade dig idag.. du var inte ens på fejjan och tjafsade med mig om mello.. utan det var bara Lotta samt några okända.

2010-02-27 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0