Vc och en dröm..

Nu har man varit hemma igen från jobbet. Suck. Börjar bli så jävla less att de alltid ska vara nått fel på mig! Mått fruktansvärt illa och haft en sån huvudvärk som jag aldrig ens varit i närheten av innan. Har dock sovit väldigt mycket nu dessa dagar och nu verkar huvvet ha rättat till sig. Får se hur illamåeendet beteer sig imorgonbitti.

Varit på vårdcentralen idag pga ögat som inte vill rätta till sig. Så det blir att åka upp till Sunderbyn på måndag och eventuellt "operera" men hon kunde inte lova nått hon jag var hos idag. Alltså, 170 spänn för att hon kollade på mig i 2 sekunder och sen gick ut ur rummet och ringde och bokade tid i Sunderbyn. Yes.
På måndag blir det en heldag i Sunderbyn; Diabetessköterskan, kurator och ögonläkaren. Åker 7 från busstation, och kommer hem kring 18-19. Kul.

Inatt drömde jag väldigt mysko igen, vårat hus var ett kollektiv och det var massa folk från jobbet som bodde här. Och ja sprang omkring halvnaken och försökte dölja mig bla. Sen helt plötsligt var en av dom inneboende haina skådisen som ja it vet vad han heter men han är mörkhyad, spelar bara komedier (vad ja vet) och är med i den där filmen när han ärver en hundspann..? Men han var iaf väldigt tjurig på mig för att ja stod och spolade i kranen för att få kallvatten när han skulle sova. Och sen gick han på toa, men då fanns ju inget dasspapper där, så då blev han helt plötsligt väldigt snäll och bad mig om toapapper och bad om ursäkt.. HAHA OMG. hur de där lät.
Håller med dig Jane, de är fan inte lätt att beskriva en dröm, låter ju helt sinnessjukt!

Nu ska ja äta lite kladdkaka och sen sova - igen.


*Though I wasn't ready for you - I still love you so*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Drömtydning

NAKEN: En mycket vanlig dröm, som speciellt Freud sagt åtskilligt om. Det märkliga brukar vara att man själv reagerar för sin nakenhet men inte omgivningen. Man försöker dölja den men kan inte. Freud anser att det är förträngda barndomsupplevelser som tar sig uttryck i drömmen, förträdesvis av sexuell natur. Även hämningar som man förtränger i vaket tillstånd, kommer nu fram med obetvinglig kraft. Drömmen avslöjar längtan efter att väcka uppmärksamhet, efter att bli visad omtanke, en längtan efter spännande erotiska äventyr!



Där har du de, nu vet du vad de betydde!;) Höhö

2010-02-18 @ 12:24:52
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0