Frankrikes nationaldag

...det var igår de. Och för 12 år sen på den dagen befann jag mig i Bretagne med Jessica. Nu kommer ja inte ihåg va staden/byn hette som vi var i men de va typish medeltidsstad. Vi klädde ut oss i fina medeltida klänningar och vandrade omkring, allt enligt traditionen. Kul och minnesvärt!

Lyssnar just på ett klipp från Winnerbäcks konsert i Luleå. Sommaren 2008. Ingen vidare bra publik men en fantastisk låt. Kom änglar.
Kan aldrig få nog av den låten, och det verkar ingen i hans publik heller kunna få. Låten är speciell. Väldigt väldigt speciell.

Nu blir det att åka till jobb. Och förhoppningsvis har vi en mer normal temperatur inne idag. Igår landade tempen på 27.4 som högst, det sög en aning.

 

*Speciell*

 

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

Menade The L word inte the real Lword. Jenny i de vanliga...har börjat tycka lite synd om henne fast hon är knäpp!



Jag vet inte alls när jag ska hinna. Sitter utan bil for the moment. Och snart blir de semester och den kommer jag spendera i Gagsmark:P

2010-07-15 @ 17:03:58
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0