I´m sorry for..

Väldigt underlig dag idag. Känns som att de har varit flera dagar i en enda dag. Morgonen är så långt borta så det känns som för en vecka sen.
Tror ja är utarbetad. Eehhhh. Haha.

Min nacke är så stel idag, men Lotta rädda den lite med sin mirakel medecin. Tack honey.

Kan inte riktigt placera mig själv idag, känner inte ens suget att lyssna på musik???! Say what!? Det enda som brukar få min hjärna antingen på bana eller helt ur kurs. Kanske e lika bra att ja håller mig där mittemellan.

Började tänka för en stund sen på hur det lät här på jobbet när både Frallan och Martino jobbade här. HAHAHA. Skulle någon leva om så mkt som vi gjorde då, skulle ja fan gå dit å slå dom på käften ^^
Men när man själv är i det så tycker man ju inte att de spelar så stor roll (eller att man ens är högljudd)
Kul var de på den tiden iaf. Bjuckar på en klassiker;

Opzi says:

Säg att du är kissnödig

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

hmm

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

det där lät mysko...

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

varför ska jag vara det??

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

haha'

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

okej

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

Jag är kissnödig!

Opzi says:

Hahahaha

Opzi says:

ojjjj

Opzi says:

ja skulle ju skriva till Malin ^^

.MartiiN* @ Tokyo JOBBAR says:

HAHA


 

*..everything ending this way*


// ia


Kommentarer
Postat av: sandra

Nya brills? Snygga ialf;)

2010-07-16 @ 21:44:38
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0