Jag vill ha internet!!!

...till min stationära dator! Där har ja ju hitta en massa gamla roliga bilder. Jim använder de trådlösa till sin datta i vardagsrummet och det mobila internettet har vi låna ut till Fralls å Cajsa. Men nu e de ju snart semester (eller Jim har ju just fått de) så nu kanske vi kan få några riktiga bredbandsuttag i sovrum, gästrum och vardagsrum. Sweet.

Känner att veckans städning har tärt som fan på mig. Just nu har ja inte orken att göra nå. Och när ja väl kommer mig för att dammsuga i mitt rum... ja då blir de stopp i rörhelvetet! Har försökt att få bort de som fastnat med en sån där metall sak som man i vanliga fall använder till att få bort stopp i avlopp.
Men it hjälpte de.
Så nu är mitt rum och sovrummet halvt damsuget. Tur att vi hann med resten av huset innan iaf.

Nu blir de att bädda i gästsängen och sen bara slappa och invänta ekipaget. Ja, fast först ska ja köra Jim å Fille till Kalles, och ja ska köra Filles bil! Huga! Ja gillar inte att köra andras bilar, för då känns de som att nån kommer köra på mig bara för att ja har nån annas bil =P
Min bil e nämligen överfull med sånt som ska till återvinningsstationen. Yäääy.

 

*Försökte fota regnet - detta var min bästa bild*

 

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0