Imorn får vi se hur det går..

...då börjar ja om att jobba. Så nu blir de att testa om mina rutiner ja fått in verkligen fungerar. Dock är inte hostan helt okej. Min läkare på VC ville ju inte att ja skulle jobba om den inte var bra, men ja testar imorn iaf så får man se hur det går.

Helgen har spenderats mestadels hos Lotta & Niclas. Vi har kapat brädor och målat samt gjort ett tappert försök till att planera inför kvällen när vi ska vara karaokevärdar höhö

Idag har det slappats och hållt koll på plutten som har diareé :( Men nu ska vi gå å sova, hans mage verkar ha lugnat ner sig.
Kommer kanske drömma om pirater inatt, vi har just sett sista Pirates filmen. Fan va dom e grymma! I love it!


*Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig*
-Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat-

// Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: sandra

Fy, fan för denna förkylning! Som nog tyvärr böjjade hos mig:( Jag är ju inte ens frisk än, 3 veckor idag. Lagomt less man är! Hoppas dock vi är friska på midsommar så vi kan parta as hell!;)

2010-06-21 @ 12:55:08
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0