Denna f-bannade snö!!

Nu har man ansökt om semester, men inte sommarsemester nej nej utan en mini semester som ja hoppas blir av där kring Valborg. Blir att isåfall åka till Nyköping med Lotta å Nicke och hälsa på hennes kusin. Hoppas hoppas.

Skulle dock vilja hinna med en sväng till Värnamo igen här under våren, men vi får la se hur de blir med den saken.

Är på jobbet, har lunch, borde haft med mig franska böckerna så att ja kan utnyttja tiden lite men ja orka  it bära med mig dom eftersom ja mest troligt kommer måsta gå hem i snöovädret. GÅ! GÅ! Blä! Ja vill ha tillbaka min bil, gärna hel.

Suck.

De snöar som fan.

Ja har hittat en vattenkokare som ja vill ha;



Den kostar ju "bara" 1690kr :( Känns lite krydd för en sak som man bara ska koka vatten i men den var så sjukt snygg! Någon som känner att dom har för mycket pengar till övers?


*Nu ska ja äta tonfisk med citronpeppar. MUMS*

// ia


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag vill inte du får tillbaka bilen, jag gillar parkeringsplatsen :/

2010-03-03 @ 00:16:58
Postat av: Martin

Men så länge vi börjar jobba/sluta samtidigt så skjutsar jag ju hem dig ofc :) Får kolla varandras schema och se hur de passar.

2010-03-03 @ 16:08:59
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0