Vad ska man blogga om?

Inte finns det mycket som händer i livet som är värt att blogga om. Jag jobbar kväll i veckan, sen händer inte så mycket efter det.

I måndags spelade jag och Jim nya Donkey Kong, det var lite kul men jag fick som vanligt superont i tummen. Igår var jag hos Sandra och vi såg två avsnitt av desperate, det var ännu roligare. Jag grät en skvätt med.

Ikväll efter jobbet så ska jag åka förbi mama och hämta massa gamla fotoalbum och sen ska jag ta kort på korten och framkalla :) Det ser jag fram emot. Sen lär det väl bli lite Donkey med och halv åtta hos mig.

Nu har jag lunch, och jag har ingenting att göra. Har ätit min äckliga micropizza som jäser i min mage. Urk.
Jim får sjukt stor lön denna månad. NOT. Suck.


*For standing in your heart - Is where I want to be*

// ia

Kommentarer
Postat av: -

...and I long to be.

2010-12-05 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0