Dagen började med död..

... vaknade upp av att Jim väcker mig för att jag ligger och gråter i sömnen. Fastän jag vaknade till och förstod att jag drömt så satt känslan i mig kvar så jag fortsatte gråta en stund till innan jag somnade om... och fortsatte på min dröm om att min pappa hade dött.
Fy fan alltså. Allting var så verkligt. Och jag ryser av bara tanken på hur det kändes och hur det känns än, fastän jag träffat han idag och han är vid fullt liv. Kommer vara svårt att somna inatt.
Sist jag minns att jag drömde nått så hemskt var när jag sett Gothika, och drömde att jag och pappa hittade min syster och min mamma styckade i soptunnan på gården...
Efter den drömmen så slutade jag se läskiga filmer. Nu vet jag inte varför jag drömde som jag gjorde inatt men jag hoppas att den inte kommer tillbaka.

Efter detta uppvaknande så tänkte man ju att dagen skulle bli rätt kass. Men vi åt lite, duschade och tog en timmes prommenad. Sen sprayade jag en lampfot som då var guld och nu är påväg till svart. Pappa kom förbi och surrade en stund, sen bjucka han på ett pack cigg. Vi åt upptinad blodpudding till middag, sen kommer pappa igen och har med sig 2 talgbollar som vi ska hänga upp i trädet utanför köksfönstret :)
Och nyss loggade jag in på Nelly och kikade på deras rea och hittade iaf ett par skor och en klänning. När jag sen ska betala så står där nått om nå himla "Nellypengar" 200kr som man kan använda som rabatt. WIHOOOO! Så ett par skor och en cool klänning för bara 300kr. Sweet!

Har fotat lite idag med, blev runt 70 bilder, men långt ifrån många som blev bra.










*Blir GALEN på Kattziie*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Ser ut som att Lexus blir skrämd på bilden där han gapar :)

2010-10-24 @ 20:03:54
Postat av: Anonym

Jo gif bilder är som kul:) Men vilket problem jag hade att få den att funka. Men tillslut så visade det sig att den bara var för stor. Så nu vet jag till nästa gång ialf:P Vilka fina bilder. Håller med jim om bilden på lexan;)

2010-10-24 @ 21:16:48
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo gif bilder är som kul:) Men vilket problem jag hade att få den att funka. Men tillslut så visade det sig att den bara var för stor. Så nu vet jag till nästa gång ialf:P Vilka fina bilder. Håller med jim om bilden på lexan;)

2010-10-24 @ 21:18:20
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Henke

Han gapar ju jämt!

2010-10-24 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0