Hårda tider nu..

...shit vilken stress. SÅ mkt att göra på jobbet och imorn börjar man en 2 dagars utbildning. Men men. Man kan inte vara på alla ställen samtidigt har ja försökt att lära mig. Det är svårt med tanke på att jag vill kunna göra ca 15000 saker samtidigt :P

Har precis kommit hem, startat diskmaskinen och snart kanske man skulle spela lite Wii, eller göra mat? Hmm.

Till helgen blir man lugn och sansad, eventuellt en tripp till Granträsk sen är det väl bara husrenovering/uppfräshning på schemat. Måste få upp kakeldekoren! Men de ska bli kul, får se hur jag och Jim lyckas.
Dock skulle ja vilja ha sånt fotokakel. Men de kanske man kan skaffa sen när man gör om köket på rikt, nu är de ju som mer bara att göra det fint av det man har tills man har råd att göra allt på rikt :)

Hittade btw 2 säckar med kläder i mitt rum (mitt rum är inte stort). Dom har stått där ett bra tag men jag har som aldrig tänkt på dom, så nu måste ja gå igenom dessa och se om det finns nått användbart som man har saknat (?)

Well well.. så kul var de. Inte speciellet. Men .. höst mörkret/kylan .. ja gillar de INTE. Tankarna börjar ju följa samma mönster.. Uää!


*Now who can tell if you'll love that man as well*

// ia

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha ja de lär ju bli lite jobbigt, fast du kanske kan kisa hela kvällen. Fast iofs de lär ju å bli sjukt jobbigt;) hehe

2010-10-06 @ 08:33:54
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0